הילדה שלי קיבלה חיים פעמיים, בפעם הראשונה שילדתי אותה לפני 19 שנים ובפעם השנייה שהגיעה לפנימייה של דר' בלנק.

בתי הגיעה לפנימיית בני ארזים שהיא שבר כלי, קודם לכן היא הייתה מאושפזת בשני בתי חולים פסיכיאטרים, בראשון היא שהתה כחודשיים ומנהל מחלקת נוער החליט שהוא לא יכול לעזור לה, היא הייתה מקרה קשה מידיי עבורו, רוב הזמן שהייתה בבית החולים היא הייתה קשורה למיטתה- קרי מוגבלת. הוא החליט ל"זרוק" אותה מבית החולים שלו, להעבירה לבית חולים פסיכיאטרי אחר, שם היא שהתה כשנה.

במשך כל הזמן הזה היא רצתה למות, לא רצתה לחיות, היא נקטה באמצעים אקטיביים כדי לנסות ולסיים את חייה, היא כמעט הצליחה, היא הגיע לטיפול נמרץ לאחר בליעת כמות עצומה של כדורים ולא פעם אחת. היא לא דיברה, בתי לא דיברה קרוב לשנתיים עם אף אחד מהסובבים אותה, עם אף אחד מהמטפלים, רק עם משפחתה הגרעינית דיברה, הייתה לה אילמות סלקטיבית.

היא לא אכלה אלא אם משהו ממשפחתה הגרעינית היה איתה.

במשך שנים רבות לפני האשפוזים היא טופלה בקהילה, לקחנו אותה לכל המומחים הגדולים ששמענו עליהם: מבחר פסיכיאטרים, פסיכולוגים, ניסינו סוגים שונים של תרפיות, תרפיה באומנות, תרפיה חברתית, תרפיה בעזרת חיות וכו , למרות כל הניסיונות הללו מצבה הדרדר והלך מדחי לדחי.

לפני שנתיים שמענו על דר' בלנק, הגענו אלייה להתייעצות, היא ראתה את בתינו ואמרה שתוכל לעזור לה. חיכינו זמן רב עד שנמצא לה מקום בפנימיית בני ארזים.

תהליך הקליטה לא היה פשוט לא לה ולא לנו, שיטתה הייתה מהפכנית עבורנו, שונה מכל מה שהכרנו קודם לכן, הניתוק מבתנו, המרחק היו קשים.

לא עבר שבוע והילדה התחילה להשתנות בהדרגה, היא החלה לאכול, לאחר זמן מה התחילה לדבר, בתחילה בלחש כשקולה מהוסס וכמעט בלתי נשמע ולאט לאט התגבר עד כדי כך ששנתיים מאוחר יותר לעיתים היא לא מפסיקה. הילדה התחילה לתפקד, הלכה לבית הספר , התחילה ללמוד, להשלים את כל מה שהחסירה במשך השנתיים הקודמות, היא מסיימת השנה בגרות מלאה בציונים מצוינים. היא מתפקדת ככול נערה בגילה ומסתכלת אל העתיד.

הילדה שלנו לעיתים חווה קשיים אך כעת בניגוד לעבר היא קיבלה ארגז כלים שעוזר לה להתמודד עימם, כעת יש לה ארגז כלים מלא שבו היא משתמשת.

דר' בלנק בשיטותיה הייחודיות החזירה לנו את הילדה לחיים ועל כך נהיה אסירי תודה כל ימי חיינו.

היא עשתה את הבלתי יאמן, היא חוללה נס מבחינתנו, אף מילה שאומר, אף משפט שאכתוב לא יתאר את השינוי שדר' בלנק חוללה בילדתנו האהובה.